Η επίσημη διαφήμιση του Κρητικου Τουρισμού 2013.
Η ιδέα απλή,η φωτογραφία αριστουργηματική,η ατμόσφαιρα ζεστή. Γνώριμες εικόνες όσων αγαπάμε,ακόμη και το ...σφύριγμα! :Ρ :)
Κι αναρωτιέμαι...
στον ΚΟΤ τα βλέπουνε;
Κι αν ναι,γιατί δεν παραδειγματίζονται επιτέλους;
Ο τουρισμός στην Ελλάδα, ή μάλλον η διαφημιστική καμπάνια, επικεντρώνεται στα τρία S. Sun, Sand and Sea. Κάποιοι προσθέτουν και ένα τέταρτο: το Sex. Αυτό το μοτίβο ισχύει από τη δεκαετία του 60' και ουσιαστικά δεν έχει αλλάξε καθόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αυτό είναι το εκπληκτικό. Ότι με κακή διαφημιστική καμπάνια και με ελάχιστα χρήματα να αφιερώνονται σε αυτήν, οι τουρίστες ρέουν κατά μύρια!
Η συγκεκριμένη διαφήμιση όμως δεν έχει να κάνει με τα 4 S.Αντιθέτως θα έλεγα.
ΔιαγραφήΈχεις δει τις τελευταίες καμπάνιες του ΚΟΤ(κυπριακού οργανισμού τουρισμού);
Ο ΚΟΤ καλή μου, είναι ακόμα ένας οργανισμός χαραμοφάηδων και βολεμμένων. Δεν αναφέρομαι στους απλούς λειτουργούς αλλά στα εκάστοτε διοικητικά του Συμβούλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς...
ΔιαγραφήΣτην Κρητη Μωβ μου ισχυουν αυτα που δειχνει η διαφημιση. Οι ανθρωποι ως επι τω πλειστον ειναι αγνοι, φιλοξενοι και φιλοτιμοι. Η διαφημιση δηλαδη ειναι συνεπης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατι αντιστοιχο δεν θα ηταν συνεπης διαφημιση για την τουριστικη Κυπρο του σημερα που μονο να εκμεταλλευεται τους τουριστες εν καλη. Τεθκοια φιλοξενια μονο σε κατι ορεινα χωρκουθκια βρισκεις πλεον στην Κυπρο.
Συμφωνω ομως οτι οι τελευταιες διαφημιστικες καμπανιες του ΚΟΤ εν συνακολουθες της παρακμης του οργανισμου...
Πόσο αληθεύει όμως; Η Κύπρος το ένα άκρο και η Κρήτη το άλλο; Η πραγματικότητα δεν βρίσκεται κάπου στη μέση;
ΔιαγραφήΒέβαια πολλές από τις εμπειρίες μου-τους φαίνομαι ξένη συνήθως-στην τουριστική Κύπρο δυστυχώς επιβεβαιώνουν αυτό που λες.
Βέβαια το θέμα είναι πως ο ΚΟΤ μας μπορεί να παραδειγματιστεί όχι από το περιεχόμενο-θα ήταν εξάλλου κλοπή-αλλά από τα υλικά του συγκεκριμένου βίντεο. Ποιός δεν απολαμβάνει τη διαφήμιση που θυμίζει σούπερ μίνι κινηματογραφικό έργο;