Με τη δόση καχυποψίας να σκιάζει τη συγκίνηση,ελπίζω να φτάνουνε πάντα όσα δίνουμε από το υστέρημα μας στον προορισμό τους.
Σεβασμός στην 3η ηλικία της Νήσου, που γνωρίζει τί είναι ανθρωπιά και μνήμη.
Όση αγάπη να σας στείλουμε εννάν λίη. Όσα σχόλια γράψουμε,εν περιττά.
Εθθυμήσετε το ποιόν του καλού πολίτη.
Εγίνετε γιαγιάδες ούλλου του Ελληνισμού.
Νοητά φιλώ τα χέρκα σας γονατιστή.
Το ενα χερι νιβει τ΄αλλο και τα δυο το προσωπο και... το αιμα νερο δεν γινεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές οι υποκρισίες φακκούν μου στα νεύρα. Άμαν εν κάτι πον να το πετάξει ή άμαν εν κάτι ασήμαντον όσον για ελεημοσύνην (τα ticket one way για τον παράδεισον δεν πρέπει να κουστίζουν πολλά για να παίρνει ο πελάτης) ο Κύπριος τζιαι ο Έλληνας έσιει να τα δώσει για την πατρίδαν τζιαι για τον συνάνθρωπον του. Που τζιείνα που συσσώρευσεν όμως για να θυσαυρίσει δεν έχει μπακκίραν να δώσει, τζιαι άμαν έσιει οικονομικήν κρίσην φκάλλει τα τζιαι στην Ελβετίαν για να είναι ασφαλή. Στην Ελβετίαν εισπράξαν οι τράπεζες μας τον τελευταίον χρόνον που τους Έλληνες εχούμενους περίπου όσα εν το εθνικόν χρέος της χώρας. Αν είσιεν πατριώτες ήταν να τα δανείσουν του έθνους παρά να τα χώσουν στους Ελβετούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατριωτισμός είναι να πληρώνεις τους φόρους σου για να έχει το κράτος να εκπληρώνει την ευθύνην του προς τους έχοντας ανάγκην, όι να διάς ελεημοσύνες. Πατριωτισμός είναι να είσαι γιατρός τζιαι να φκάλλεις απόδειξην, τζιαι άμαν έρκεται τζιαι κανένας φτωχός να τον βάλλεις να πληρώννει ανάλογα με τες δυνατότητες του, όι να κλέφτεις το κράτος χρεώνοντας μαύρα. Πατριωτισμός είναι να σου λέει ο υδραυλικός "αποδειξούλα;" τζιαι συ να του απαντάς "βεβαίως,! εγώ δεν κλέβω το κράτος μου που εν το ποκούμπιν του φτωχού".
Grouta μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι ακριβώς! :))))))))
Aceras μου,
έχεις δίκαιο.
Εν θέμα του καθενός μας να εν σωστός και να διαθέτει πολιτειακή συνείδηση.
Όμως κάμνεις μια μεγάλη αδικία εις βάρος των συντοπίτων μας αλλά και των ανθρώπων της Ελλάδας που ακόμα βουρούν να προσφέρουν στους συμπολίτες τους.
Το ότι για μερικούς Κυπραίους ήταν υποκρισία η προσφορά τους, θέμα δικό τους. Δεν με ενδιαφέρει.
Εσύ κτυπάς τον απλό άνθρωπο που προσφέρει από ψυχική ευγένεια,κατακρίνοντας:
1)την πίστη του (που εν δικαίωμα του να την έχει),
2) την εισφορά του,που την έδωσε είτε από αγάπη είτε από ηθικό χρέος είτε από υποκρισία
3)φέρνοντας τον στο ίδιο επίπεδο ανηθικότητας με τον κλέφτη,που είτε "ανήκει" στο ΚΚΕ είτε στο ΛΑΟΣ είτε ΠΑΣΟΚ/Ν.Δ. πλουτίζει εις βάρος της χώρας του.
Ε,όχι! Είσαι άδικος!
Ξέρεις όλα αυτά τα πλάσματα;Αμφιβάλλω.
Ο άνθρωπος έκαμε τον κόπο να ψωνίσει ή να μαζέψει και να πάει να δώσει την προσφορά του σε αντίθεση με πολλούς άλλους που κάθονται στον καναπέ τους και αμπελοφιλοσοφούν.
Θεωρώ χυδαίο να κρίνουμε την εισφορά του οποιουδήποτε. Το μόνο κόλλημα που θα έπρεπε να υπάρχει είναι αν θα φτάσουν οι εισφορές στον προορισμό τους ή αν θα καταλήξουν σε εταιρείες "διαλογής ένδυσης/υπόδυσης κλπ", κάτι που δυστυχώςείδαμε να γίνεται συχνά στη Γερμανία,εμπλέκοντας και γνωστούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς και βάζοντας μας στον προβληματισμό:"αν δώσω καλής ποιότητας και κατάστασης ρούχα,θα φαν πάλι λεφτά στην ράχη μου οι πολυεθνικές ή θα μπορούν να τα πιάσουν δωρεάν όσοι τα έχουν ανάγκη;" Οι φοροαπαλλαγές και ο βιασμός των φιλανθρωπικών οργανισμών μέσω αυτής της εμπορικότητας, βαθαίνει περισσότερο την εμπιστοσύνη μας προς το σύστημα,δυστυχώς.
Για τις φοροδιαφυγές και τις καταθέσεις Ελλαδιτών στην Ελβετία και την Αγγλία τί προτείνεις εσύ να κάνουμε όταν η ίδια η κυβέρνηση της Ελλάδας μαζί με τους Συντρόφους της Τρόικας και της Ε.Ε. έχουν προ πολλού διαγράψει την ανηθικότητά τους;
Πειραματίζονται με νέα φόρμουλα υποκράτους,πείθοντας ακόμα και μας ότι ναι,οι Νότιοι είμαστε τεμπέληδες και σίγουρα κλέψαμε μπαίνονας στη ζώνη του Ευρώ-σάμπως και ο έλεγχος δεν έγινε από Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τότε εξηγείστε μας γιατί στείλατε με τρόπο απόλυτα αντιδημοκρατικό για Πρωθυπουργό τον Λ.Παπαδήμο, που αν μπει κανείς στον κόπο να διαβάσει το βιογραφικό του-και κυρίως ποιός ήταν ο ρόλος του μεταξύ 1988 και 2010- θα φρίξει από την υποκρισία όλων των πιο πάνω;
Πώς να κατηγορήσουμε μετά τον απλό κόσμο ρε συ Ασέρα μου;
Αφού το παιχνίδι ήταν από την αρχή στημένο!
(δεν δίνουμε συγχωροχάρτι στη φοροδιαφυγή του μέσου ανθρώπου,εννοείται)
Μπορεί να μεν ξέρω προσωπικά τον ευαίσθητον κόσμον που συνάει ρούχα, αλλά ξέρω δεκάδες που έχουν αυτόν τον χαρακτήραν τζιαι την ασχολία. Τα κίνητρα πάντα άμα σκαλίσεις λλίον είναι το λιγότερον ύποπτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα τζιαι ελάχιστην λογικήν να βάλεις, το κόστος των κινέζικων ρούχων που πουλιούνται που τους μαύρους στην Αθήναν είναι χαμηλότερον που τα μεταφορικά. Τζιαι άμα δεις ποιός πάει σε τούτες τες συνάξεις διανομής, θα δεις μόνον ξένους, ποτζιείνους που συνήθως οι φιλόπτωχοι θέλουν να κατασπαράξουν για να καθαρίσει το οικοσύστημαν. Μαύρους τζιαι πακιστάνους τζιαι καμιάν κοτζιακαρούν που πάει στες διανομές για να έβρει παρέαν τζιαι τίποτις μούχτιν.
Είναι αστεία τούτα τα πράματα τζιαι μειωτικά για τον Ελληνικόν λαόν. Αν ήμουν Έλληνας θα αντρέπουμουν να θωροώ τους Κυπραίους να κάμνουν έτσι ρεζιλίκκια για να δείξουν αλληλεγγύην. Ας στείλουν τουλάχιστον καμιάν μπακκίρα παρά τα ρούχα που θα επετάσσαν.
Εγώ τούτους ούλλους με τες αγνές προθέσεις φοούμαι τους παραπάνω που τους κλέφτες που φυγαδεύκουν τα λεφτά τους έξω ή που τους κλέφτες του κράτους. Εκτός που εν που τον ίδιον λαόν, ίσως εν τζιαι υποκριτές επιπλέον. Λαλώ το τούτον διότι η πράξη η ίδια να συνάεις ρούχα για τον σημερικόν φτωχόν στην Ελλάδαν είναι ξεφτίλα τζιαι ρεζιλλίκκι. Το 50 άτε τζιαι το 60 με τους σεισμούς ίσως να είχεν νόημαν. Τωρά είναι θέμαν που αφορά αυτόν που συνάει όχι αυτόν που υποτίθεται θα απολάβει.
Τούτα τα πράματα δεν είναι του επιπέδου της αξιοπρέπειας του Έλληνα. Άλλωστε, ο Έλληνας της μεσαίας τάξης έχει βουνά τζιαι βουνά να δώσει από αυτά που θα πετάξει τζιαι το έθνος δεν έχει ανάγκην την γριούλλαν που την Κύπρον.
Πρέπει να έβρουμεν άλλους τρόπους να δείξουμεν τους Έλληνες ότι νοιώθουμεν τον πόνον τους τζιαι την απελπισίαν τους.
μωβ μου πολύ ωραία η ανάρτησή σου! aceras προφανώς εν αντιλήφθηκες την ελληνική πραγματικότητα. με τα όσα γράφεις τούτο θέλω να πιστεύω και τούτο εν το πιο θετικό πράμα που θα εμπορούσα να σκεφτώ για τα όσα επαρέθεσες
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσέρα μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξέρω.
Θεωρώ πιο εξευτελιστική την υποτέλεια της Ελλάδας και την αμφισβήτηση της ακεραιότητας της παρά τις εισφορές και ας γίνονται όλα αυτά που λέεις. Διότι έχεις δίκαιο,γίνονται.
Κοίταξε το "Μπορούμε",που δέχεται βοήθεια ακόμη κι από απλούς ανθρώπους εντός της Ελλάδας.
Εμ...για το ρουχισμό,ξέρω από 1ο χέρι ότι γίνεται διαλογή. Τα ρούχα σε άριστη κατάσταση μένουν στην Ευρώπη.
Αν στην Κύπρο,μαζεύουν "πατσαούρκα" εννοείται πως δεν πρέπει να αποστέλλονται. Ίσως να γίνεται κι εκεί η διαλογή πριν σταλούν στην Αθήνα. Ελπίζω βασικά.
Τα τρόφιμα όμως;Τα χρήματα που δίνονται;
...
Εν κατακλείδι είναι πιο εξευτλιστική η κατάντεια της χώρας λόγω του ιδιωτικού πλούτου παρά η χείριστη εισφορά από τον Έλληνα της Κύπρου ή της Διασποράς.
Θα ήταν καλύτερα ν΄αδιαφορούσαμε;Αφού δεν υπάρχει τίποτα που να μπορούμε να πετύχουμε σε πολιτικό επίπεδο έτσι όπως προδόθηκε η χώρα.
...
daffodil lament μου,
ο Ασέρας δεν έχει κι απόλυτο άδικο σε αυτά που γράφει. Υπάρχουν πάμπλουτοι Έλληνες,υπάρχουν οι καταθέσεις στο εξωτερικό,υπάρχει η υποκρισία. Δυστυχώς.
Αυτό που έγινε χτες όμως πώς να το περιγράψεις αν όχι πολιτικό εξευτελισμό;
...
Καλή μας βδομάδα,
φιλιά
λυπάμαι αλλά ο ελληνισμός έχει προσφέρει τόσα για τα οποία οφείλει να εν περήφανος παρά τα όσα του συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα. το να προσφέρεις χρήματα ή φαγητό δεν πλήττει την προσωπική και εθνική αξιοπρέπεια. απλά είναι μία πραγματικότητα θλιβερή μεν αλλά πραγματικότητα η ανάγκη τροφής και χρημάτων. ο ελληνισμός δεν είναι ούτε τούτοι που πιάνουν μίζες ούτε οι μικροαπατεώνες και φοροδιαφυγάδες εν μια ιδέα. το να υποβιβάζουμε την χειρονομία τόσων ελλήνων της κύπρου στα στεγανά της υποκρισίας και της ικανοποίησης των συμπλεγμάτων μας εν επιεικώς άδικο και κακο.
ΑπάντησηΔιαγραφή