3/2/12

Ασφαλής Υγεία

Σήμερα το πρωί κι ενώ ετοιμάζαμε πρωινό-αν μου έλεγες πριν μερικά χρόνια ότι θα τιμούσα το πρωινό θα σου έστελλα το φλιτζάνι του καφέ για περαστικά- κτύπησε το τηλέφωνο. Του σπιτιού.
Το απάντησε ο Λάβης.

Ευγενέστατο χαλόου, χαμόγελο οδοντόκρεμα,γλυκύτατη η ματιά του παρά το χιονισμένο τοπίο που μας έδειχνε το παράθυρο,μα στην επόμενη πρόταση της άγνωστης φωνής, άρχισε να τρέχει προς τη βιβλιοθήκη, με τον Μάρσαλ να τον ακολουθεί νομιζόμενος πως παίζουν τρεχτό.
Θόρυβος χαρτιών που τσαλακώνονται, θόρυβος φακέλων να ανακατεύονται. Συρτάρι ανοίγει,Συρτάρι κλείνει με δύναμη.

Ετοίμασα τα σάντουιτς στο τηγάνι (η γκριλιέρα άκυρη και επαναπαραγγελία). Έτοιμος ο καφές. Έτοιμα και τα ταπεράκια της ημέρας. Ρεβύθι με σπανάκι, χαρές που θα κάνει ο Λάβης! :Ρ :)

Επιστροφή του Μάρσαλ και του Λάβη στο καθιστικό. Το χαμόγελο χαμένο,τα μάτια του αγχωμένα.
Μασούλησα το μαρουλλάκι που εξείχε από το ψωμί-πεινούσα-περιμένοντας την ανακοίνωση.

   -  Έχω χοληστερόλη! Αν είναι δυνατόν! Εγώ έχω χοληστερόλη!!!  (το "εγώ" πήγαινε στο "Νέος (31),λεπτός,αθλητικός,φανατικός των πιλάτες και του μπάσκετ)
   - Πόση; 
   - 190!
   - Ο γιατρός σου;
   - Η ασφαλιστική!Θέλουν να μου ψηλώσουν την ασφάλεια!
   - 200 δεν είναι το ανώτατο φυσιολογικό όριο;
   - Ο γιατρός μου είχε πει ότι ήταν μια χαρά!
   -  Πότε έκανες την εξέταση;
   -  Μετά τις γιορτές.

Συγγνώμη αλλά εδώ γελάμε. Κι ενώ γελούσα, ενθυμόμενη τα αρνιά και τους κουραμπιέδες που θυσιάστηκαν τα Χριστούγεννα, ο Λάβης μιλούσε με τον γιατρό του.
Η ασφαλιστική,δεν έχασε δευτερόλεπτο. Και δεν θα του πλήρωναν τις εξετάσεις και θα του ψήλωναν το πάγιο (Στο οποίο πάγιο αγαπητοί μου συντοπίτες,πληρώνεις όχι μόνο το μερίδιο σου αλλά και ένα μεγάλο ποσό για τους άνεργους,συνταξιούχους κλπ)... Βέβαια ο Λάβης φταίει. Πας μετά τα φαγοπότια για εξετάσεις; Εγώ δεν είχα φαγοπότια φέτος και οι εξετάσεις μου ήταν τέλειες. :)
Εννοείται πως δεν κάνω ποτέ εξετάσεις στην Παγόχωρα και να τις δώσω στην ασφάλεια μου. Ο αγώνας για την Συγκέντρωση των Προσωπικών Δεδομένων δεν έχει τελειώσει.Προτιμώ να πληρώνω στην Κύπρο. Μπορεί και να σφάλλω,δεν ξέρω. Θα δείξει στην πορεία. Πάντως μέχρι τώρα η ασφάλεια μου δεν ζήτησε δικαιολογητικά. Ούτε καν τώρα.

Τρίτο τηλεφώνημα. Ο καφές παγωμένος. Το θερμόμετρο επίσης. Δεν έχουμε θερμόμετρο αλλά φαντάζομαι πως παγωμένο θα είναι στους -20.
Χαμογελαστός ο Λάβης μου. Τί κούκλος που είναι άμαν χαμογελάει!!!

- Και;
-Τους είπα ότι είναι αδικαιολόγητοι! Πώς τολμάνε να με κοροϊδεύουν όταν είμαι εντός των ορίων; Θα αλλάξω ασφάλεια!
- Και;
- Και φυσικά,απολογήθηκαν και φυσικά θα μου επιστρέψουν το ποσό.
-Αλλά τί;
- Αλλά γιατί είναι τόσο ψηλά η χολιστερόλη μου;;

Αγχώθηκε. Να μάθει να τρώει τα όσπρια του. :)))))))))))))))))
Ελπίζω να μην του ανέβει και η πίεση από το άγχος...
Κατάλαβες τώρα γιατί υπάρχουν οι ασφαλιστικές;

9 σχόλια:

  1. Ακόμα ενας λόγος να απολαυσει παραπάνω την ρεβυθάδα ο Λαβης σου! (εκαμα τζαι εγω προχτες!)

    Σε ένα αντιστοιχο παράδειγμα, εμένα εν πιο ακριβή η ασφάλεια του αυτοκινήτου μου γιατι ιμισh εφκαλα αδεια στην Αμερική σε "μεγάλη" ηλικια (27). Λαλω τους εχω κυπριακη αδεια που τα 18. Ειπαν μου σορρυ εν την αναγνωρίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειδες? Εσχει τζαι τα καλα της η Κυπρος (τζαι οι ασφαλειες της), τελικα ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το πιο ωραίο στα ποστ σου είναι οτι φαίνεται πως είσαι ακόμα πραγματικά ερωτευμένη με τον λάβη. οτι τον κοιτάζεις και νιώθεις όπως τον πρώτο καιρό. έτσι φαίνεται από τον τρόπο που περιγράφεις κάποια πράγματα και χαίρομαι και ζηλεύω μαζί;) με την καλή έννοια ζηλεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρασινάδα μου,
    χαχα,δεν θα μάθει ποτέ να την απολαμβάνει,τί να του κάμω...
    Για την άδεια οδήγησης, αναμενόμενη η μη αναγνώριση της κυπριακής.
    Αλλά ...Ποιοί οι λόγοι που δεν την αναγνωρίζουν; Και ποιός δεν την αναγνωρίζει; Η ασφάλεια ή η πολιτεία;
    Είναι διαφορετική η πολιτική τους από πολιτεία σε πολιτεία; Πάντως,εγώ έκανα 2-3 μαθήματα στην Παγόχωρα πριν πάρω το αυτοκίνητο παγανιά. :)
    όχι τίποτα άλλο,απλώς επειδή στο Βέλγιο μου είπαν στρίψε αριστερά και καθώς έστριβα στ΄αριστερά πήρα και την αριστερή λωρίδα...ουψ! :))))))
    φιλούρες

    Γρούτα μου,
    έχει πολλά καλά η Κύπρος!!!
    Η πρώτη φορά που το είπα,πρέπει να ήταν σε κατάστημα παπουτσιών,που μου βρήκαν μεν το ζευγάρι που ήθελα στο σάιζ μου αλλά δεν μου το έφερναν. Έπρεπε να πάω στο άλλο κατάστημα,εξυπηρέτηση καμία! Τώρα,έμαθαν και κάνουν το μερικά καταστήματα...
    φιλιά

    Νταλάμεντ μου, (ε, βρες νικ να σε λέμε)
    εμ...έκαμες ολοκόκκινη τη Μωβ,δεν ντρέπεσαι!! :ΡΡΡΡ :)))))))))))))
    Να σου πω κάτι...με τον Λάβη δεν ήταν ποτέ Έρωτας,ήταν φιλία που έγινε αγάπη. Εν πολλά διαφορετικό,βρίσκω κάθε μέρα πράγματα πάνω του που λατρεύω.
    Και κάθε δεύτερη, άλλα τόσα που δεν αντέχω.:))))))))))
    Κι αυτός το ίδιο,εννοείται.Ειδικά στα πράγματα που δεν αντέχει, ούυυυυυυυυυυ η λίστα ατελείωτη!!
    :)))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φιλούρες Νταλαμέντ μου!!!

    σοβαρά,βρες υποκοριστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως να προσέξει λίγο τη διατροφη του δεν χάνει τίποτα. Και να ξανακανει εξετασεις μηπως και ηρεμήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σμιλί μου,
    αν υπάρχει πρόβλημα,πρέπει να είναι γενετικό διότι εκτός από τα Σαββατοκύριακα,η διατροφή μας είναι "μεσογειακή".
    Δεν καπνίζει,δεν πίνει πολύ.
    Τέσπα,θα ξανακάνει τις εξετάσεις σε κανονική περίοδο..:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με έτσι ασφαλιστικές θα είναι όλοι υγιέστατοι εκεί :-))) θα φοβάσαι να αρρωστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

κυματοθραύστες